Hlavní strana: Porovnání verzí
(Není zobrazeno 13 mezilehlých verzí od 3 dalších uživatelů.) | |||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
− | + | == MULTIMEDIÁLNÍ VÝUKOVÝ ATLAS PORUCH ŘEČI A PŘÍBUZNÝCH KOGNITIVNÍCH FUNKCÍ == | |
− | == | + | |
− | |||
− | |||
− | |||
[[Poděkování]] | [[Poděkování]] | ||
Řádek 93: | Řádek 90: | ||
:I.8.1. [[Testy laterality]] | :I.8.1. [[Testy laterality]] | ||
− | ::I.8.1.1. [[Edinburghský dotazník laterality založený na motorické dominanci ruky]] | + | ::I.8.1.1. [[Testy laterality#Edinburghský dotazník laterality založený na motorické dominanci ruky|Edinburghský dotazník laterality založený na motorické dominanci ruky]] |
:I.8.2. [[Návrh testovacího postupu u amuzií]] | :I.8.2. [[Návrh testovacího postupu u amuzií]] | ||
Řádek 103: | Řádek 100: | ||
:I.8.5. [[Diferenciální diagnostika dysartrií a afázií]] | :I.8.5. [[Diferenciální diagnostika dysartrií a afázií]] | ||
− | :I.8.6. [[Hodnotící 16-bodová škála | + | :I.8.6. [[Hodnotící 16-bodová škála komunikačních schopností]] |
:I.8.7. [[Diagnostika poruch fatických funkcí]] | :I.8.7. [[Diagnostika poruch fatických funkcí]] | ||
Řádek 110: | Řádek 107: | ||
:I.8.9. [[Orientační hodnocení stavu narušené komunikační schopnosti]] | :I.8.9. [[Orientační hodnocení stavu narušené komunikační schopnosti]] | ||
− | |||
== II. Terapie == | == II. Terapie == | ||
− | II | + | II. [[Terapie]] |
− | :II | + | :II.1. [[Terapie poruch fatických funkcí]] |
− | :II.1. | + | ::II.1.1. [[Terapie poruch fatických funkcí - použitá terminologie|Použitá terminologie]] |
− | :II.1. | + | ::II.1.2. [[Stručný historický náčrt]] |
− | :II.1. | + | ::II.1.3. [[Kognitivně neuropsychologický přístup]] |
− | :II.1. | + | ::II.1.4. [[Funkcionálně orientovaný přístup]] |
− | :II.1. | + | ::II.1.5. [[Specifika intervence dle stádií onemocnění]] |
− | :II.1. | + | ::II.1.6. [[Formy intervence]] |
− | :II.1. | + | ::II.1.7. [[Terapie u pacientů s těžkými deficity fatických funkcí]] |
− | :II.1. | + | ::II.1.8. [[Práce s komunikačním partnerem]] |
− | : | + | ::II.1.9. [[Obecná doporučení, jakým způsobem je vhodné komunikovat s pacienty s fatickými poruchami]] |
− | : | + | ::I.1.10. [[Faktory podmiňující úspěšnost logopedické intervence]] |
− | :II.1. | + | ::II.1.11. [[Co je to úspěšná logopedická intervence?]] |
+ | ::II.1.12. [[Efektivita terapie afázie]] | ||
== Kazuistiky == | == Kazuistiky == | ||
− | [[Kazuistika: Př.1 | + | [[Kazuistika:Př.1]] |
− | |||
− | |||
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.2]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.3]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.4]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.5]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.6]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.7]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.8]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.9]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.10]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.11]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.12]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.13]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.14]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.15]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.16]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.17]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.18]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.19]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.20]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.21]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.22]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.23]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.24]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.25]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.26]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.27]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.28]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.29]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.30]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.31]] |
− | [[Kazuistika: Př. | + | [[Kazuistika:Př.32]] |
+ | [[Kazuistika:Př.33]] | ||
− | |||
− | + | [[Speci%C3%A1ln%C3%AD:Newimages|Galerie obrázků]] | |
Aktuální verze z 6. 4. 2020, 11:07
MULTIMEDIÁLNÍ VÝUKOVÝ ATLAS PORUCH ŘEČI A PŘÍBUZNÝCH KOGNITIVNÍCH FUNKCÍ
I. Diagnostika, charakteristika
I.1. Afázie
- I.1.1. Globální afázie
- I.1.3. Brocova afázie
- I.1.5. Wernickeova afázie
- I.1.7. Kondukční afázie
- I.1.8. Anomická afázie
I.2. Alexie
I.3. Agrafie
I.4. Dysartrie-Anartrie
- I.4.2. Hypokinetická dysartrie
- I.4.3. Hyperkinetická dysartrie
- I.4.5.1. Myastenická dysartrie
- I.4.6. Smíšená dysartrie
I.5. Apraxie
- I.5.1. Orální (orofaciální) apraxie
- I.5.2. Verbální apraxie
- I.5.3. Ideomotorická apraxie
- I.5.4. Ideační apraxie
- I.5.5. Konceptuální apraxie
- I.5.6. Disociační apraxie
- I.5.7. Kondukční apraxie
- I.5.8. Konstrukční apraxie
- I.5.9. Apraxie oblékání
- I.5.10. Další hraniční jednotky apraxie
I.6. Agnozie
- I.6.1. Zraková agnozie
- I.6.2. Sluchová agnozie
- I.6.2.1. Amuzie
- I.6.3. Taktilní agnozie
- I.6.4.1. Poruchy tělesného schématu
I.7. Akalkulie
- I.8.1. Testy laterality
- I.8.3. Token test
- I.8.8. Zkoušky verbální fluence
II. Terapie
II. Terapie
- II.1.1. Použitá terminologie
- II.1.2. Stručný historický náčrt
- II.1.4. Funkcionálně orientovaný přístup
- II.1.6. Formy intervence
- II.1.8. Práce s komunikačním partnerem
- II.1.12. Efektivita terapie afázie
Kazuistiky